Steel Boty - Vaše Dotazy
Tu naleleznete všechny odpověde na Vaše dotazy
KOLIK JE POŠTOVNÉ
Poštovné je závisí od výběru dopravce, info naleznete při objednání.
JAK JE ZBOŽÍ ZASÍLANO?
Zboží je zasílano společností DPD na Vami zadanou adresu nebo Zásilkovnou na výdajné místo . Po zabalení zboží v centrálním skladu dostanete emailem správu o podrobnostech doručení a možnostech sledování zásilky.
JAKÉ SOU MOŽNOSTI PLATBY?
a) platba dobírkou, - objednávku uhradíte při převzetí kurýrovi
b) PayPal
c) eCard - rychlá platba kartou
d) platba na bankovní účet
JAKÁ JE ZÁRUČNÍ LHÚTA?
Lhúta na uplatňení reklamace na veškeré modely Steel je 24 měsícú.
MUSÍ OBUV VYDRŽET PO CELOU DOBU ZÁRUČNÍ LHÚTY?
Záruční doba a živnotnost zboží jsou rúzné pojmy. Životnost zboží je dána zpúsobem a intenzitou používání a nemusí být stejná jako záruční doba. Např. při intenzivním užívání se i podešev obvyklé kvality opotřebuje rychleji než při občasném použití - životnost podešve a tím i obuvi je tedy v tomto případě kratší než záruční doba. Také nedostatečná údržba nebo používání obuvi k nevhodnému účelu podstatně zkracuje její životnost.
JE VŠECHNO ZBOŽÍ IHNED DOSTUPNÉ?
Všechno zboží které je možné vložit do košíku je ihned dostupné, pokud to neni možné znamená to, že zboží není momentálne skladem.
DORUČUJETE ZBOŽÍ NA SLOVENSKO ?
Zboží pro dodání na Slovensko je možné objednat zde www.steel-obuv.sk
MÚŽU BOTY STEEL VRÁTIT KDYŽ MI NESEDÍ?
Zboží múžete vrátit nebo vyměniť do 30 dnú ode dne převzetí zásilky, nepoužité a v púvodnem balení. Podrobnosti a jak postupovat nalezete zde.
JAK POSTUPOVAT PRI REKLAMACI?
Všechny informace ohledňe reklamací a vrácení naleznete v oddelení Vrácení Zboží a Reklamace.
MUSÍM OBUV REKLAMOVAT IHNED PO PROJEVENÍ VADY?
Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada projeví. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem k odmítnutí reklamace.
MÁTE DALŠÍ DOTAZY?